14 Şubat 2013 Perşembe

H.V.D.


H.V.D. yani "happy valentines day"...

Pek çoğumuzu baydı aslında bu muhabbet. İşte, bugün vesilesiyle aşklar tazeleniyor, sevgili hatırlanıyor geyiği beni inanılmaz rahatsız ediyor.

Yani, benim sevgilim (kocam) beni birilerinin uydurduğu bir günü vesile edip kutlayacaksa almıyayım, merci....

Zaten o kadar uzun zaman görüyoruz, duyuyoruz ki,  Sevgililer günü konusunu. Beynimize vura vura, bangır bangır her yerlerde... Kırmızı kalpler, ayıcıklar, güller, hediye kutuları, kalp balonlar, çikolatalar ve daha neler neler......E, dolayısıyla, artık körleşme başlıyor. Ya da yok sayma. Ya da özellikle kaçınma. Bende ki biraz özellikle kaçınma durumu galiba.

Neyse kutlayana saygımız sonsuz tabii.

Biz, belki de biraz eskidik. Bize manasız geliyor da olabilir.

Hele o pırlanta muhabbeti yok mu? Nasıl ya??? Böyle uyduruktan bir gün için eşine pırlantalar alan kocalar mı var bir yerlerde, bizim bilmediğimiz???? Her vesileyle karısına, sevgilisine pırlantalar, tek taşlar alan??? Ya da hediyelere boğan...?

Kıskandığımızdan değil tabii de...Allah sahibine bağışlasın böylesini, diyorum yani! Kimi kadınlar benim gibi "suni gündem bunlar, gerek yok böyle şeylere" diye düşünürken, kimileri adamları gaza getirip, durumdan fayda sağlıyor sanırım. Burada kek kim oluyor? Fazla düşünmeye gerek yok, değil mi!

Kendimi yılın keki ilan ediyorum şu an itibariyle:))))

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder