3 Nisan 2013 Çarşamba

BUGÜN GÜNLERDEN GALATASARAY!

Günlerdir içim kıpır kıpır. Günlerdir uğurlar yapıyorum. Dün mesela sabah evden çıkarken bugün Galatasaray forması giymiş 3 kişi görürsem Cim Bom yener demiştim, akşam saat 21.30'da gördüm üçüncüyü... (İnşallah!)

Bu akşam kalbim dayanırsa maçı izleyeceğim. Malesef evimizde D-Smart yok, mecburen sitenin toplantı salonuna gitmem gerekecek. Orası da tuhaf oluyor, onlarca adam, bir de ben! Üstelik ben hepsinden daha da heyecanlı. Ama o kadar erkeğin arasında sakin oturmak durumunda kalıyorum. Son Schalke maçında, izlemeye gelen Fenerliler de geyik yaptıkça iyice huzursuz izlemiştim doğrusu maçı. O nedenle maçı izlemeye gidip gitmemek konusunda tereddütteyim.

 
Bugünkü maç tabii ki çok zor. Galatasaray ile Real Madrid'i kıyaslamak, ya da aynı kefeye koymaya kalkışmak hadsizlik olur. Ama Fatih Terim tuhaf bir adam. Biz taraftarlar gibi futbolcularına da "Neden olmasın?" dedirtebilir. Bu hissiyatı verirse oyunculara, en azından korkmadan sahaya çıkan, varını yoğunu ortaya koyan bir Galatasaray izleyebiliriz bu akşam. Dün akşam Barcelona maçını seyrederken de eşimle onu konuştuk. Çok farklı bir futbol anlayışı var karşımızda. Öyle toplar oluyor ki, bu adam bu topa yetişemez diyorsun, ama yetişiyor. Üstelik o yetişemeyeceğini sandığınız topla bir de şut çekiyor. Ya da, bu kaleci bu topa uzanamaz diyorsun, adam sanki uzuyor uzuyor..o topa da yetişiyor...Drogba gelince mesela bizim takıma; ben biraz anlar gibi oldum bu takımların farkını. Adamlar kendileri için oynamıyorlar asla, varsa yoksa takım. En iyi asisti nasıl yaparım, en fazla nasıl adam keserim, en doğru yere nasıl pas atarım...? Tabii bu tarz oyuncunun takım arkadaşı da aynı kafada olmalı. Onun düşündüğünü düşünüp, oyunu onun gördüğü şekilde oynamalı. Bu adamın vereceği pasın yerini tahmin edemeyen oyuncular varsa takımda işiniz zor. O zaman paslar yerini bulmaz, asistler de gol olmaz. Drogba ve onun zihniyetinde olan 11 kişiyi bir araya toplarsan bir gün ve onlara aynı şekilde düşünmeyi öğretebilirsen, işte o zaman yenilmez olursun. Aynen Real Madrid, Barcelona gibi... Bunu da kim başarabilir Türkiye'de derseniz, gene cevabım Fatih Terim olur.

Herkesin dediği gibi; bugün maçı Real Madrid alırsa kimse şaşırmaz, ama Galatasaray alırsa dünya Cim Bom'u konuşur!

Valla ben beklentilerimi minimuma indirgedim. Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Real Madrid'e rakip olmuşuz, mis gibi misss. Bu akşam maç sonunda yandaki fotoğrafı görmekten başka bir dileğim yok! Fazla şey mi istiyorum Allah Aşkına?


Haydi Cim Bom! Yensen de Yenilsen de Taraftarın Senle!!!!

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder