31 Aralık 2014 Çarşamba

CÜMLETEN GEÇMİŞ OLSUN

Sabah erkenden uyandık gene. Malum yılın son günü de olsa okula, işe gidilecek. Dışarıda inanılmaz bir sessizlik. Her kar yağdığında bunu düşünürüm; ortalık ne kadar sessiz olur sabahları, ne bir kuş sesi, ne köpek havlaması, ne trafik gürültüsü, ne bir çocuk bağırtısı...

Yataktan çıkmak ne kadar zor gelse de, sonrasında demlenen çayın, kızaran ekmeğin evi kaplayan mis kokusu soğuk havada iyi hissettirir insana.

Kızım okula gittikten sonra, biraz TV'de sabah haberlerini izledim. Kahvaltımı ettim, giyindim. Paltomun yakasına pırıltılı çam ağacı broşumu taktım.Senenin ilk karıyla bembeyaz olmuş İstanbul trafiğine attım kendimi.

Arabada giderken de yolda, bitirmek üzere olduğumuz yılı düşündüm. Garip bir yıldı. Kesinlikle iyi hatıralar bırakmadı belki ama, en azından ailem ve benim için sağlıklı geçen, minik mutluluklarla dolu bir yıl oldu.

Ama, 2014 dendiğinde bana bazı radikal kararlar aldıran bir yıl olarak hatırlayacağım sanırım. Bu yıl benim haber seyretmeyi bıraktığım yıl oldu mesela... Yaşanan pek çok felaket ile benim dayanma gücümün sınırlarını zorlayan, acılı bir yıldı. Ümitsizliğin bazı dönemlerde ümide döndüğü, sonra gene kasvet ve iç sıkıntılarının yaşandığı, gençlerin şaşırttığı, politikacıların kışkırttığı, bazen yalan dünyalar içinde çevrilmiş dizi film kıvamında, bazen korku filmi boyutunda, ölümler, doğumlar, evlilikler, boşanmalarla dolu bir yıl...

2014'ü bir an önce geride bırakma derdi içindeyiz. Hepimize bu yılın ardından cümleten gelmiş, geçmiş olsun! Umarım bu dileğim fazla erken olmamıştır, malum daha birkaç saatimiz var 2014'de yaşayacağımız. Gene de yeni yıldan hepimizin bir çok beklentimiz, bir çok ümidimiz var.

Benim de dileklerim, 2015'in önce aileme, dostlarıma ve kendime sevgi dolu, mutlu, sağlıklı, başarılı, bereketli, bol kahkahalı gelmesi yönünde. Herkese sağlık ve keyifli günler diliyorum. 2015'de endişelerimizin azalacağı, kendimizi daha güvende hissedeceğimiz, daha az korkacağımız güzel günler bizim olsun.

Öğleden sonra çook işim var. Sofralar kuracağım, yemekler, mezeler yapacağım. Ailemle güzel bir yeni yıl yemeğine hazırlanacağım. Şampanyamızı geceden soğuttum. Kapının önünde kıracağım narlarımı, yemekten sonra yemek için kestanelerimizi bile hazırladım. 

Son bir geyik yapmadan yazıyı bitiremeyeceğim...

SENEYE GÖRÜŞÜRÜZZZZZZ....

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder