9 Eylül 2013 Pazartesi

9 EYLÜL KUTLU OLSUN !!!


İzmirli'yim. Bazılarına göre gavurum. Hatta sırf İzmirli'yim diye gerçek Müslüman olup olmadığımı sorgulayan arkadaşlarım bile var...

İzmirli'yim ve bundan sonsuz gurur duyarım. İzmir'in ülkemin en aydınlık yüzü olduğunu düşünürüm. İnsanlarının beynindeki ve kalbindeki aydınlığın yüzlerine yansıdığını bilirim. İzmir güneşinin kalpleri nasıl ısıttığını da çok iyi bilirim. Yolda yürüyen insanla selamlaşmayı, komşuyla kahve muhabbeti yapmayı, kapının önüne sokak kedileri için süt koymayı, mahalle esnafından alışveriş yapmayı (bunun için İstanbul'da yaşadığım her yerde gerçek esnaf aramayı) severim.
Sıcağını, nemini, denizin kokusunu, martıların sesini özlerim.

İzmirli'yim demekten gurur duyarım. Bunu bir statüymüş gibi görürüm. Sanki herkes de benim gibi düşünür sanarım. Üstelik düşünmeyene de şaşarım - elimde değil...

İzmir benim evim, buna inanarak eninde sonunda İzmir'e döneceğimin hayalini kurarım. İzmir havasında annemin kokusunu duyarım, rüzgarında babamın sesi yankılanır sanki. İzmir benim yuvam ve hep böyle hissederim.

Bugün 9 Eylül, İzmir'in Kurtuluşu. Kurtuluş Savaşı'nın dönüm noktası. İzmirli'nin gururu...

Bugün; İzmir'e "tu kaka" muamelesi yapanlar, İzmir'in Türklüğünü sınayanlar, hangi kafa yapısındalar merak ediyorum. İzmirli'nin onlarca yıldır, balkonlarını 9 Eylül günü bayraklarla süslemesini hazmedemeyenler, gece düzenlenen fener alaylarını anlayamayanlar...Siz Türk müsünüz? Kendinizi Türk gibi hissediyor musunuz? Önce bir bunu sorgulayalım bence. Siz önce bir İzmirli'ye saygı duyun... Bırakın herkes istediği gibi zafer gününü kutlasın. İzmir'in gururunu kırmaya çalışmayın, asla beceremezsiniz. Atatürk resimli Türk bayraklarını yasaklamaya, toplatmaya çalışmayın, her evde bir tane yedeği vardır emin olun.

İzmirli'yim, Türk'ün önde gideniyim. Bu sabah İstanbul'daki evimin balkonuna bayrağımı asarken nerede yaşadığım değil, kendimi bugün nerede hissettiğim önemli, unutmayın...


91 yıl önce canıyla kanıyla İzmir'i savunan herkese içtenlikle dua ediyorum. Vatanın bütünlüğü için savaşan tüm askerlere hakkımı sonuna kadar helal ediyorum.

ATAM ! En çok da seni, özlem ve saygıyla anıyorum. Mekanınız cennet olsun...

Sevgiyle...

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder