4 Nisan 2014 Cuma

ŞARJ OLMA ZAMANI

Ne seçimmiş yahu?
Öncesi ayrı gerilim, sonrası ayrı...
Milletçe balataları sıyırdık. Kesin olan bu.

Daha önce de defalarca yazdım söyledim. Eskiden bilmediğimiz, umursamadığımız şeyler şimdi en önemli gündem maddesi. Kim Müslüman, kim değil, hatta kim sünni, kim alevi..? O hangi partiden, bu hangi partiden...? Seçim günü, sandık kapısında sıra beklerken bile insanlar birbirine kıl kıl bakıyordu. Hani iki kişiden biri belli bir partiye oy veriyor ya, kesin bu odur diye!
Yazıktır ya! Gerçekten, bir milleti birbirine düşürmek, insanların içine nifak sokmak... olacak iş değil...Hem de ne uğruna, "iktidar hırsı" uğruna.

O arada ekonomi bozulmuş, insanlar işsiz kalmış, milli eğitim karmakarışık olmuş, sisteme güven kalmamış,... Amaan, ne önemi var, değil mi?

Olan, biz zavallı halka oldu. Herkes sinir, stres içinde buhrana düştü. Yan kapı komşusuna bile kuşkuyla bakan, güvensiz, tekinsiz bir halk olduk.

Bravoooo... Emeği geçen herkesi canı gönülden alkışlıyorum!!!

Aynen bende de, ne balata kaldı, ne dümen. Yolumu şaşırdım. İsteksiz, suratsız, sevimsiz bir sosyal makyak haline geldim. Elimde telefon, önümde bilgisayar gündem takip etmeye çalışıyorum. Her gördüğüm, her okuduğum da üstelik daha bir misliyle sinirimi bozuyor.

İşte bu nedenle; işler daha da sarpa sarmadan bünyemi şarj etmem lazım.

EGE'YE KAÇIYORUM.
Boşalan iyot rezervlerimi doldurmaya...
Oksijen depolayıp; daralıp büzüşen beyin damarlarımı açmaya...
Izgara balıkları mideye indirirken, rakı masasında ülkemi kurtarmaya...
Ayvalık ve Cunda'da daracık sokaklarda yürüyüşler yapıp gönül gözümü açmaya...
Eşimle, kızımla vakit geçirip gerilen ilişkilerimizi tazelemeye...
Bahçeden domates, biber, gelincik toplamaya...
Köpeğimi denize sokmaya...
Çarşı - Pazar gezip her şeyin daha da tazesini aramaya...
Akşamüstleri güneşi denizin üzerinden cızırdaya cızırdaya batırmaya...
Evde ayağımı uzatıp oturmaya...
Bol bol kitap okumaya...
Hem bedenen, hem ruhen dinlenmeye...

Bir hafta yokum, dönüşte inşallah her şey daha güzel olacak. İNŞALLAH!!!

Sevgiyle...


1 yorum:

  1. Ohh ne güzel. Hem siz hem aileniz adına mutlu oldum. Zira bu saçma gerginlikten uzaklaşabilen birileri var. Yalnız korkum odur ki önümüzde iki seçim var ve bu insanlar daha çok gerilecek. Siyasiler artık gerilimden besleniyorlar.

    YanıtlaSil