3 Şubat 2014 Pazartesi

DÜKKAN BİR HAFTA KAPALI

Hayatta en zevk alarak yaptığım spor, KAYAK.

Hiç profesyonel bir hocadan ders almadan, çocuklukta düşe kalka kendi kendime öğrendim. İzmir çocuğu olduğum için sık sık kayma imkanımız da hiç olmadığından, öyle müthiş kayıyorum filan diyemem. Ama çok uzun yıllardır yaptığım ve iyi bir gözlemci olduğum için kendimi oldukça geliştirdim.

Kayarken hissettiğim duygular son derece karışık; hem adrenalin, hem haz, en çok da huzur...

Kayarken normalde asla erişemeyeceğim bir hıza ulaştığım için ciddi bir adrenalin patlaması yaşıyorum. Bir nevi tehlike coşkusu. Kayakların karları ezerken çıkardığı hışırtı ve rüzgarı yüzümde hissetmem ise, apayrı bir haz yaşatıyor bana. Ama sanırım,ü en büyük tutkum kayarken hiçbir sıkıntı, üzüntü, iş, güç, koca, çocuk... hiçbir şey hissetmiyor olmam. Terapi gibi aynı. Gerçek bir huzur ve mutluluk. Sadece kendinle kalma hali. Meditasyon gibi... Gerçekten, aynen böyle hissediyorum. Ah bir de o tertemiz beyazlık yok mu... Kavadaki mis gibi "soğuk kokusu"! Soğuk kokusu diye bir şey var gerçekten, yani bana göre var. Mis gibi hem de...

Yarın Bansko'dayız.
Hayatımıza doping yapmaya gidiyoruz. Sömestr tatilinin son haftasını böyle değerlendirelim dedik. Hepimizin bu molaya ihtiyacı var. En çok da kızımın. Lise bir oldukça ağır ve zorlu başladı. Dersler, sınavlar, finaller derken çocuk yoruldu bayağı. Bol bol oksijen depolasın, kaysın, arkadaşlarıyla eylensin, kendini toparlasın ve tabii ikinci döneme hazır olsun.


Kayak tatiline hazırlanmanın en zor tarafı bavul hazırlamak. O kadar çok ıvır zıvır var ki yanında mutlaka olması gereken. Beresi, kayak gözlüğü, güneş gözlüğü, içliği, poları, maskesi, kaskı, dudak kremi, nemlendiricisi ...... Son dakikaya bırakmak asla olmaz. Mesela, ben nasıl olsa tamamdır diye denemediğim kayak pantalonuma sığamayınca, dün apar topar yenisinin peşine düşmek zorunda kaldım. Kızımın eldivenleri küflenmiş (yıkayıp kaldırmış olmama rağmen) hadi ona da eldiven alındı.

Gündemden bir süreliğine uzaklaşmak da iyi gelecek. Doymuş stres oranım tavan yaptı. Doymamış sakinliğe ihtiyacım var. Kazasız belasız gidip gelelim inşallah.

Dükkan bir hafta kapalı. Haftaya gene buradayım. İnşallah yenilenmiş, sakinleşmiş ve huzur depolamış olarak...

Sevgiyle...



3 yorum:

  1. Huzur, mutluluk ve adrenalin dolu bir tatil olsun sevgili Didem:)) Dönüşte yeni başlangıçlara hazır olacak enerjiyi depolamayı da unutma, çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Sevgi. İlk hedef aynı kiloda dönmek :-) Sonra sizin gruba katıldım, umarım birbirimizi olumlu motive edeceğiz...

      Sil
  2. Gruba katılmana çok sevindim:)) Birlikten kuvvet doğar değil mi :))

    YanıtlaSil