8 Ocak 2014 Çarşamba

TIKANDIM...

Bir süredir tıkandım, yazı mazı yazasım yok.

On gün önce başlayan hastalığım hala köhür köhür öksürüklerle devam etmekte. Bu yılın virüsünü kapmamak olmazdı tabii. H5N3 müdür nedir, işte ondan...5N1K ya yakın bir duruş sergileyerek, Neden ben, Niye şimdi, Nayır, Nolamaz, Kime bulaştırırım filan diye sorgulayarak çektik hastalığımızın kefaretini... Şaka bir yana hayatımda böyle hissettiğimi hatırlamıyorum. Ciğerlerim o kadar ağrıdı ki, zatürre oldum sandım. Bir de hastayken hasta bakmanın dayanılmaz zorluğu iyice mahvetti beni. Kızıma baktım o arada, aynı illet tabii ki ona da bulaştı. Neyse 1 hafta on günlük sıkıntımız artık nispeten azaldı.

Bu hastalık arasında evde yatarken, gündem takip etmeye çalışarak ve neyin ne olduğunu, niye olduğunu anlamaya çalışarak bolca zaman geçirdim. Ha tabii o arada, "Yemekteyiz", "Bugün Ne Giysem", "Kaynana Gelin Seda'ya Gelin" gibi merak kaynaklı, yüksek kültür şoklamalarına maruz kaldım. Hala üzerimden atabilmiş değilim. E sen misin, merak eden... Allahım bu nasıl bir pespayelik, nasıl bir seviyesizlik... Eğer bu programlardaki insanlar gerçek insanlarsa, sonrasında nasıl birbirlerinin yüzlerine bakabilirler hala anlayabilmiş değilim.

Gündem takip ettim derken aynı garip uslüp ve seviyesizliklere maalesef bazı üst düzey (sandığımız)insanların (yönetici, basın mensubu, sporcu, politikacı, sanatçı....) da sahip olduklarını gördüm. İçim karardı. Ümidim azaldı. Normal konuşabilen insan yok. Kim daha çok bağırırsa, kim daha çok hakaret ederse sanki daha çok dinleniyor hissiyatı var insanlarda. Herkes birbirine çemkiriyor.

Ülkenin neresinden tutsan elinde kalacak bir hali var zaten. Yargı, yürütme, adalet, polis, operasyon, cemaat... Neye elini atsan eline bir avuç çamur geliyor sanki. Bu tarz konulara çok fazla girince insan kendini bir tiyatro oyununda seyirci gibi hissediyor. Bir oyun ki; gerçek olamayacak kadar absürd ve acıklı.

2013'ün sonunu, işte böyle bir ruh ve beden sağlığı durumu içinde geçirdim.

Dolayısıyla yazı yazacak ne bir istek ne de bir güç bulabildim uzun zamandır.

Ne yazabilir ki insan böyle bir durumda? Espri yapsan olmaz, fazla ciddiye alsan b.k yoluna gitme ihtimalin hep var... Suya sabuna karışmayayım diye düşününce de olmuyor. Off of...

Piyangodan da bir şey çıkmadı zaten. Bir amorti,  hepsi bu!

Neyse ben herkese önce sağlık, sonra hoşgörü, kültür, görgü, keyif ve sevgi dolu yeni bir yıl dileyim bari. 2014'ün daha MAKUL ve KABUL EDİLEBİLİR bir yıl olması dileğiyle.

Sevgiyle...



2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.Yargılarını ve yergilerini psylaşıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Hastayken sıkıntı misliyle hissediliyor sanırım..

    YanıtlaSil