15 Ocak 2014 Çarşamba

KELEBEK

Hani bazı günler vardır, güneş başka türlü parlar, hava mis kokar, sebebini bilmeseniz de içiniz kıpır kıpırdır. İşte bugün öyle bir sabaha uyandım.

Daha gözümü açar açmaz güzel bir enerji hissettim çevremde. Sabah köpeğimle sanki daha bir uyumlu yürüdük. Sitede daha fazla insanla selamlaştık. Havadaki orman kokusu bu sabah sanki daha yoğundu. Sabah kocamı yolcu ederken daha bir sevgiyle sarıldık sanki. Mutlu hissettim kendimi. Şükrettim!

İşe de o keyifle geldim. Yolda hiç trafik yoktu, normalde her sabah yarım saat sürerken bu sabah on beş dakikada geldim işime. Yolda radyonun sesini daha çok açtım. Sanki hep sevdiğim şarkılar çaldı sırayla. Bende rahatça eşlik ettim, bağıra çağıra.

Adetim olduğu üzere, önce maillerimi kontrol ettim. Bu sabah mail yoğunluğu kesat olunca, facebook'a kısaca göz attım. Komik videolar seyrettim bir süre. Kendi kendime güldüm, eğlendim. Sonra doğum günü olan birkaç arkadaşımı aradım. Mutlu seslerini duymak hoşuma gitti. İnsan böyle özel günlerde hatırlanıp aranınca nasıl mutlu hissederse kendini, öyle geliyordu sesleri, güzel ve keyifli... Sağlık diledim dostlarıma, huzur, mutluluk... Gerçekten içimden gelerek, sevgiyle.

Sonra çok sevdiğim birinden bir haber daha aldım. İşte asıl bomba oydu!
Mutluluğun sesini duydum telefonun diğer ucunda. Ben de ona ortak oldum. Çığlıklar attım, kahkahalar attım. Bir "bebek" haberi aldım. Bereketiyle, kısmetiyle geleceğine inanarak sevindim. Allah her isteyeni evlat sahibi yapsın. Yeni bir yaşam haberi kadar güzel ve ümit dolu bir başka haber olabilir mi?

Üzerine bir de kızım aradı. O da cıvıldıyordu telefonda. İyi notlar almış sınavlarından. Sesi nasıl keyifli... Onun mutluluğu da yapıştı üzerime.

Hala öğlen olmadı, ben kendimi kelebek gibi hafif hissediyorum bugün. Sanki hiçbir şey keyfimi kaçıramazmış gibi...
Bazı günler içimize yerleşen, kalbimizi sıkan, ümitsizliğe sürükleyen o iç sıkıntıları bizden uzak olsun. Keyfimiz hep yerinde olsun.


Allah'ım hamd olsun, şükürler olsun. Herkesin günü güzel olsun.

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder