13 Ağustos 2013 Salı

HAYATA GÜZEL BAKTIM

Taşınma telaşı, çocuğun okulu, sınavları, işsel sıkıntılar, ailesel durumlar, filan derken bu yıl çok sıkılmış, biraz da yılmış olduğumu fark ettim.

Geçtiğimiz bir ay içinde ise (yazla beraber) hayatımıza bir renk, bir hareket geldi. Bünyeye de biraz güneş ışını değiverince keyfim yerine geldi...

Önce iki haftalık Ayvalık tatili ve araya sıkıştırılmış üç günlük Midilli kaçamağı, ardından bir hafta işbaşı, sonra ver elini St. Petersburg. Üzerine bayram tatili ve Sapanca... Ohhh, hayat bana mı güzel ne???

Öyle bir hızlı trafik yaşadık ki son dönemde, artık valizi filan boşaltamadan, çamaşır yıkayamadan, yeni valiz doldurup gitmek gibi komik durumlar yaşadık. Pazar günü Sapanca dönüşünde ortalıkta farklı ebatlarda ve farklı seyahatlerde kullanılmış üç tane valiz vardı...

Çok üst üste seyahat yapınca, planlama ustası oluveriyor insan. Hele de benim eşim gibi bir eşiniz varsa... İnsanı boşuna bir şirketin en tepesine oturtmuyorlar tabii...Hangi saatte yola çıkmak lazım ki, güneyden gelenlerin trafiğine yakalanmayalım? Hangi yoldan gitmek lazım ki, daha az şehir içi trafiği olsun? Hangi feribota binmek lazım ki, fazla sırada beklenmesin?... Hep bir plan ve program... Hedef belli, motivasyon tavan, prim garanti!!!

Bu arada; Ayvalık her zamanki gibi şahaneydi!

Midilli her zamanki gibi çok keyifliydi!

St.Petersburg bence bu yazın sürprizi ve en etkileyicisiydi!

Veee son olarak, Sapanca her zamanki gibi dinlendiriciydi!

Bu hafta becerip de fotoğrafları telefonumdan bilgisayara aktarabilirsem, biraz St.Petersburg hakkında yazayım diyorum.

Bu yoğunluk ve koşuşturma içinde hiç migrenimin tutmaması, yorgunluktan ayaklarım şişip belim tutulsa da hiç sızlanmamış olmam ve enerjimdeki tavan yapma hali; tüm bu seyahatlerden ne kadar keyif aldığımın bir göstergesi olsa gerek. Tek sorun fazla yemek ve fazla içmekten mütevelli alınan kilolar ve bu fazla kilolardan en kısa zamanda nasıl kurtulunacağına dair oluşan tasalar:(((

Sonuç olarak; geçen ay hayata güzel baktığımı fark ettim. Kızım gözlerimin önünde sanki biraz daha serpildi. Kocam da ben de dinlendik. Ramazan sonrasına ya da yılın ikinci yarısına, işlerin yoğunluğuna hazırız. Köpeğimiz, kuşumuz, kedimiz hep beraber sağlıklıyız çok şükür! Yeni evimizden de memnunuz. Güzel komşuluklar olacak, hissediyorum. İşte böyle...

Sevgiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder