27 Mayıs 2013 Pazartesi

DOLU KOLİ BOŞ KOLİ !

Bir süredir sıkıntısını yaşamakta olduğum yeni ev, inşaat, ustalar, toplanma, taşındık taşınacağız, yerleşme...vb tüm detaylar Pazar günü itibariyle son buldu...

Nihayet taşındık!

Son bir haftadır, eski mahallemizdeki kasap, eczane, market gibi küçük esnafı dolaşıp helalleştim, borç harç varsa kapattım. Evdeki ıvır zıvırı elden geçirdim. Attım, verdim, savdım, attım, verdim, savdım......... 14 senedir oturduğumuz evimizi iyice bir elden geçirdim. Bir 14 yıl daha otursaymışız evimizin çöp ev olma ihtimalinden bayağı bir ürktüm ve annemden kalan atamama - biriktirme hastalığına bir kez daha sövüp saydım.

Cuma sabahı taşıma şirketinin aracı ve elemanları geldi. Kıyafetleri biz taşıdığımız için, kırılacak mutfak malzemeleri , aksesuarlar, mobilyalar ve kitaplar sarılıp sarmalanıp kolilendi. Bu arada Soyer Nakliyata ve çalışan elemanlara teşekkür etmem lazım, paketlememizi özenle yaptılar. Sonuçta bir bardak bile çatlamadan bizi yeni evimize taşıdılar.

Yaklaşık iki aydır bu taşınma işine kanalize olduğum için, bu hafta sonu öyle bir giriştim ki yerleşme işine, bir an önce bitireyim ve artık normal düzenime döneyim stresiyle işlerin %90 ını hallettim diyebilirim. Bu arada eşim, kızım ve yardımcımız da benimle aynı gayreti gösterdiler. Haklarını vermeliyim. Beni en fazla zorlayan kitaplarımız oldu. Ne çok kitabımız varmış. Sanırım 9 koli kitap boşalttım. Tabii hepsi silinip yerlerine yerleşti. İnsan seneler önce okuduğu kitapların bazısını hiç hatırlayamıyor. Allahtan, her kitaba başladığım ve bitirdiğim tarihi not etme adetim vardır. Keşke bazılarını tekrar okusam diye düşündüm... Bir sürü kağıtla yapılmış paket açıldı, bir sürü koli boşaldı. Boşalan koliler sokak kapısının önüne yığıldı. Her bir dolu koli boşalıp, kapının önüne boş olarak konduğunda müthiş bir mutluluk duygusu yürekleri kapladı :-)

Taşınma deyince pek çok aksilik olur diye düşünüyordum, neyse ki çok sorun yaşamadan işler halloldu. Hallolmayan tek şey ise telefon ve internet bağlantısı... Sitenin bulunduğu bölgede, Çekmeköy'de - yani şehrin göbeğinde! Turkcell çekmiyor, Türk Telekom bağlanamıyor, internet bağlantısı sağlanamıyor. Ne 3G, ne Vınn hiçbir şey çalışmıyor. Bayağı bir tecrit durumumuz var. TV'lerde o bangır bangır yapılan Turkcell reklamları var ya; Ardahan'dan bilmem nereye kadar diye...Yani her gördüğümde sinirim oynuyor... Neyse bu da nazar boncuğumuz olsun!

Sonuç olarak artık normal hayatıma, mesaime, işime konsantre olabilirim. Ev bitti deyip, onu kulağımın arkasına doğru atıp gündelik rutinime dönebilirim.

Bu süreçte arayamadığım arkadaşlarım, atladığım doğum günleri, evlilik yıldönümleri olduysa anlayışınıza sığınıyorum ve toptan herkesi kucaklıyorum.

Sevgiyle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder